OUTFIT: Biker chick meets fashionista

Harley davidson katie longtoes

sint michielsgestel robin den dekker
shawl katie longtoes

 

Harley-outfit katie longtoes DSC03708 copy

Is het moeilijk om mijn Harley-Davidson kleding te integreren in mijn “non-riders” wardrobe? Zeer zeker niet!

Met een kleine uitzondering van mijn rij-broeken die van leer zijn of kevlar bescherming hebben. De rest van mijn rij-kleding draag en combineer ik zelfs graag met ‘normale’ kleding. Zelfs mijn leren rij-jasje is super easy te combineren!

Dit keer droeg ik mijn favoriete Harley-Davidson shirt van Rick’s @ Baden Baden gecombineerd met een kanten rok en heerlijk warm vest wat ik ooit gewonnen heb bij Shirley van Styleguide – it still works!!

De meeste riding-gear en toffe Harley kleding koop ik bij de dealer waar ik mijn motor ook heb gekocht: Central Harley-Davidson in Veghel. Ook voor niet-rijders een aanrader!! Dit shirtje heb ik gekocht tijdens mijn eerste jaar European Bike Week Faaker-See en heeft voor mij echt de mooiste herinneringen. Het is uniek om bij het freedom-gevoel van Harley-Davidson te horen en ik zou ook nooit meer anders willen!!

Zouden jullie meer willen weten over mijn biker-adventures?

Schoenen Topshop // Rok H&M // Vest Yarn Unit // Shirt Harley-Davidson //

X, Katie

About katielongtoes

I started this blog for the need to share my inspiration, thoughts, dreams, personal style, trends, interests, favorite places and many other things I love. I’m a 28 year old from 's-Hertogenbosch (the Netherlands) with a passion for fashion, photography, writing, and hair products. All in the name of Katie Longtoes For any questions about collaborations, advertising or sponsorship, or for any questions at all, please send an e-mail to rhmj.dendekker@gmail.com
This entry was posted in Biker Blood, fashion, Katie, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to OUTFIT: Biker chick meets fashionista

  1. Pingback: INSTADIARY: 7 & 8 | katielongtoes

Leave a Reply

