KATIE EXPLAINS: Contentmarketing

contentmarketing katie longtoes

Hoe werkt contentmarketing:

Stap 1: Maak relevante content
Content die de moeite waard is, die interessant is en die mensen tot zich willen nemen. De vorm hangt af van je doelgroep. Je kunt een blog schrijven, of een artikel, of een beeld / video op je social media. Maar ook complete content concepten voor bedrijven. Katie Longtoes maakt content en daarmee goede merken.

Stap 2: Optimaliseer voor social media en zoekmachines.
Prima, goede en leuke content maken maar als vervolgens niemand het kan vinden heb je er nog niks aan. Dus maakt Katie blogs, magazines, persberichten, flyers, teksten, facebook berichten en wat voor content dan ook – om verkeer naar je site of winkel te genereren. Katie weet namelijk hoe klanten, prospects en leads op zoek gaan naar informatie. Via google of social media. Dus genereert katie content die makkelijk gevonden kan worden.

Stap 3: Interactie
Zodra er een contactmoment is via je content, moet je dit naar een hoge niveau tillen. Moedig mensen aan om je content te delen, commentaar te leveren of om contact met je op te nemen voor meer informatie. Zo creëer je business. Het maken van vindbare en geoptimaliseerde content en zo verkeer naar de site of bedrijf leiden om daar vervolgens prospects en leads te converseren naar klanten.

Van content creatie naar conversie in 3 stappen. Dat is content marketing.

 

Contact me: 0634626800

About katielongtoes

I started this blog for the need to share my inspiration, thoughts, dreams, personal style, trends, interests, favorite places and many other things I love. I’m a 28 year old from 's-Hertogenbosch (the Netherlands) with a passion for fashion, photography, writing, and hair products. All in the name of Katie Longtoes For any questions about collaborations, advertising or sponsorship, or for any questions at all, please send an e-mail to rhmj.dendekker@gmail.com
This entry was posted in Katie, work and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to KATIE EXPLAINS: Contentmarketing

  1. Pingback: INSTADIARY | katielongtoes

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s